W jaki sposób XERREX Scan Manager Geodeta usprawnia pracę

Dzięki wdrożeniu systemu XERREX Scan Manager Geodeta proces archiwizacji dokumentacji geodezyjnej jest szybki i łatwy. Dokumenty geodezyjne podczas skanowania tworzą "teczki" które eksportowane są do posiadanego systemu zarządzającego dokumentacją geodezyjną. Sam proces skanowania i opisywania dokumentu jest bardzo krótki i zautomatyzowany. Dokumenty mogą być skanowane pakietami, a system SM Geodeta podzieli je i odpowiednio nazwie. System dodatkowo weryfikuje odczytane czy wprowadzone ręcznie dane poprzez wyrażenia regularne i sumy kontrolne. Dokumentacja po przetworzeniu umieszczana jest w systemie zarządzającym dokumentacją geodezyjną i gotowa do pracy z nią.


  • Szybki proces archiwizacji
  • Obsługa operatów i dokumentów ZUD
  • Automatyczne nadawanie nazwy archiwizowanym dokumentom
  • Automatyczne implementowanie dokumentacji do posiadanego systemu zarządzającego dokumentacją geodezyjną
  • Lepsze wykorzystanie istniejącej infrastruktury
  • Wyeliminowanie pomyłek związanych z procesem digitalizacji
  • Skrócenie do minimum czasu poświęconego na archiwizację
  • Obniżenie kosztów archiwizacji
  • Równoczesny zapis dokumentów do różnych lokalizacjach
  • Krótki czas odszukiwania dokumentu w archiwum
  • Ochrona dokumentów przed zniszczeniem lub zgubieniem
  • Zabezpieczenie dokumentów przed dostępem osób nieupoważnionych
  • Zapewnienie niezmienności treści
  • Uporządkowanie zasad wprowadzania i katalogowania dokumentów geodezyjnych